Vse od leta 2009 do vključno 2014 je DSO Tezno v sumarni oceni zadovoljstva stanovalcev dosegel najvišji rezultat: 1. mesto med vsemi slovenskimi domovi (v letu vključenih 46 domov), ki imajo uveden sistem spremljanja kakovosti storitev E-Qalin. (2010 smo 1. mesto delili z dvema domovoma).

Med  vsemi e-qalinskimi domovi smo v letu 2014 dosegli 3. mesto  v zadovoljstvu med svojci in 5. mesto v zadovoljstvu med sodelavci z oceno 4,13. V letu 2015 je DSO Tezno med 50-timi domovi v Sloveniji v stopnji zadovoljstva med stanovalci z oceno 4,83 (na lestvici do 5)  dosegel 3.mesto, med svojci 13.mesto z oceno 4,52  in med sodelavci 9.mesto z oceno 4,13.

Leto 2016: DSO Tezno z rezultatom 4,95 doseže 1.mesto med 62 domovi med stanovalci, 3.mesto med svojci z oceno 4,71 in z oceno 4,33 med sodelavci 11.mesto.

Mednarodni certifikat kakovosti storitev

Dom starejših občanov Tezno je v mesecu novembru 2012 po postopku presoje pooblaščenega podjetja Bureau Veritas pridobil mednarodni certifikat kakovosti E-qalin.

V mesecu novembru 2015  je Dom starejših občanov Tezno po skrbnem pregledu, oziroma postopku presoje pooblaščenega podjetja Bureau Veritas ponovno, za obdobje 5-ih let, pridobil mednarodni certifikat kakovosti  E-qalin.